fbpx

Regulamin uczestnictwa i rekrutacji 2024/25 dla rocznych kursów formacyjnych


§1 Wstęp

  1.  Użyte w Regulaminie wyrażenia oznaczają:

    1. Regulamin - niniejszy dokument
    2. ART - Akademia Rozwoju Talentów
    3. Rok formacyjny - okres od października do czerwca
    4. Kandydat - osoba ubiegająca się o udział w zajęciach ART
    5. Uczestnik - osoba, która formalnie została przyjęta na dowolne zajęcia w ART
    6. Organizator - Fundacja SMS z Nieba z siedzibą w Koszalinie przy ul. Chrobrego 7. REGON: 321424220, NIP: 6692520108, KRS: 000047521
    7. Prowadzący - osoba prowadząca zajęcia

  2. ART oferuje zajęcia formacyjne oparte na Słowie Bożym i nauczaniu Kościoła Katolickiego.
  3. Zajęcia przeznaczone są dla osób dorosłych 

 

§2 Procedura rekrutacji

Aby zostać uczestnikiem formacji Akademii Rozwoju Talentów należy przejść przez następujące etapy:

  1. Kandydat wypełnia formularz zgłoszeniowy na stronie www.rozwijajtalenty.pl odpowiedni dla wybranego miasta formacji.
  2. Kandydat wpłaca kaucje lub/i opłaty - zależnie od dostępnych wyborów w formularzu.

 

§3 Terminy i lokalizacja zajęć

  1. Terminy zostają podane na stronie wraz z otwarciem zapisów dla poszczególnych miast lub grup online.
  2. Zajęcia odbywać się będą na comiesięcznych zjazdach/spotkaniach online.
  3. Lokalizacja podana jest na stronie zapisów konkretnego miasta (lub online0
  4. Może być ona w wyjątkowych sytuacjach zmieniona. Mowa o przypadkach, w których z przyczyn niezależnych od Organizatora (Fundacji) nie będzie możliwe skorzystanie z w.w. lokalizacji.

 

§4 Odpłatność

  1. Zajęcia w ART są płatne. Uczestnik wybiera sposób uczestniczenia:
    1. UDZIAŁ ODPŁATNY
      Rok formacyjny objęty jest jednorazową opłatą przed rozpoczęciem formacji. Opłata dotyczy każdego kierunku osobno. 

    2. UDZIAŁ z kaucją (opłatą zwrotną w przypadku braku satysfakcji uczestnika, więcej w paragrafie 5 niniejszego Regulaminu)

    3. UDZIAŁ ODPŁATNY z dofinansowaniem
      Jest to opcja dla osób ubogich, których nie stać na pokrycie kosztów udziału w kursie. W formularzu zgłoszeniowym uczestnik wybiera jak wysokiego dofinansowania potrzebuje. Dofinansowania pochodzą z darowizn od innych uczestników, którzy przekazują darowizny na ten cel.

  2. W przypadku rezygnacji Uczestnika po terminie pierwszych zajęć, opłata i kaucja nie zostaje zwrócona.
  3. Rezygnacje ze zwrotami możliwe są do 7 dni przed terminem pierwszego spotkania kursowego.

 

§5 Kaucje i gwarancja satysfakcji.

Celem kaucji jest możliwość dania uczestnikowi możliwości odzyskania opłaty jeśli nie będzie usatysfakcjonowany z zajęć. Jednak prawo to przysługuje wyłącznie osobom, które zrealizowały w całości program kursu poprzez udział w całym kursie i realizację materiału kursowego. Nie jest to więc zwykłą możliwość rezygnacji ze zwrotem kosztów. 

  1. Kaucja dostępna jest tylko dla kursów stacjonarnych. Dla kursów online kaucja nie jest dostępna.
  2. Kaucja wynosi 250zł za każdy kurs jednoosobowy oraz 500 zł w przypadku kursów małżeńskich (za parę).
  3. Uczestnik wpłaca kaucję przed pierwszymi zajęciami danego roku formacyjnego.
  4. Uczestnik, który po udziale w całym programie kursu uzna go za niesatysfakcjonujący, może ubiegać się o zwrot kaucji na poniższych zasadach:
    1. Żądanie zwrotu kaucji może być złożone na email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie nie dłuższym niż 30 dni od ostatniego spotkania kursowego.
    2. W przypadku zwrotu, następuje on przelewem bankowym w terminie 14 dni od zgłoszenia przez uczestnika. 
    3. Kaucja nie zostaje zwrócona w przypadku rezygnacji z udziału w zajęciach niezależnie od etapu na którym Uczestnik rezygnuje.
  5. Wysokość zwrotu kaucji zależna jest frekwencji i punktualności uczestnika.
    • zwrot 100% kaucji - w przypadku 100% frekwencji 
    • zwrot 50% kaucji - w przypadku 1 nieobecności
    • brak zwrotu - dla dwóch lub więcej nieobecności
    • UWAGA: każde spóźnienie powyżej 15 minut traktowane jest jak nieobecność
    • 3 spóźnienia powyżej 5 minut traktowane są jako jedna nieobecność
  6. Honorujemy pisemne zaświadczenia lekarskie (takie jak dla pracodawcy) – jako usprawiedliwienie nieobecności, w takim wypadku kaucja nie jest utracona. Nie usprawiedliwiamy nieobecności, jeśli ktoś był na uczelni, na pielgrzymce, posługiwał na rekolekcjach, lub miał inne okoliczności. Terminy spotkań podajemy na cały rok z góry - można to zaplanować.

 

§6 Podręczniki

  1. Do uczestnictwa w niektórych zajęciach wymagany jest zakup podręczników lub pakietów edukacyjnych. Są to:
    • Formacja Kobiet poziom I 
    • Formacja Kobiet poziom II
    • Formacja Kobiet poziom III
    • Formacja Kobiet poziom IV
    • Zarządcy Dóbr Bożych poziom I
    • Zarządcy Dóbr Bożych poziom II
    • Zarządcy Dóbr Bożych poziom III
    • Biblijny Kurs Finansowy
    • Formacja Małżeństw, poziom I
    • Szkoła Modlitwy Osobistej, poziom I

§7 Postanowienia końcowe

W przypadku nawrotu pandemii (lub jakichkolwiek zaleceń rządu w związku z zajęciami stacjonarnymi) Zarząd ART zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w regulaminie, o czym uczestnicy zostaną powiadomieni drogą mailową. Zajęcia będą wtedy odbywać się on-line lub będą nagrywane.

Regulamin uczestnictwa i rekrutacji 2022/23


§1 Wstęp

  1.  Użyte w Regulaminie wyrażenia oznaczają:

    1. Regulamin - niniejszy dokument
    2. ART - Akademia Rozwoju Talentów
    3. Rok formacyjny - okres od października do czerwca
    4. Kandydat - osoba ubiegająca się o udział w zajęciach ART
    5. Uczestnik - osoba, która formalnie została przyjęta na dowolne zajęcia w ART
    6. Organizator - Fundacja SMS z Nieba z siedzibą w Koszalinie przy ul. Chrobrego 7. REGON: 321424220, NIP: 6692520108, KRS: 000047521
    7. Prowadzący - osoba prowadząca zajęcia

  2. ART oferuje zajęcia formacyjne oparte na Słowie Bożym i nauczaniu Kościoła Katolickiego.
  3. Zajęcia przeznaczone są dla osób dorosłych 

 

§2 Procedura rekrutacji

Aby zostać uczestnikiem formacji Akademii Rozwoju Talentów należy przejść przez następujące etapy:

  1. Kandydat wypełnia formularz zgłoszeniowy na stronie www.rozwijajtalenty.pl odpowiedni dla wybranego miasta formacji.
  2. Pracownik biura ART przesyła Kandydatowi deklarację uczestnictwa.
  3. Kandydat drukuje deklarację, wypełnia ją, podpisuje, skanuje lub fotografuje i odsyła mailem na adres biura ART
  4. Kandydat wpłaca kaucje lub/i opłaty - zależnie od wybranych kierunków
  5. Pracownik biura ART po otrzymaniu deklaracji oraz wpłat, potwierdza przyjęcie na zajęcia formacyjne i tym samym Kandydat uzyskuje statut Uczestnika 

 

§3 Terminy i lokalizacja zajęć

  1. Terminy zostają podane na stronie wraz z otwarciem zapisów dla poszczególnych miast.
  2. Zajęcia odbywać się będą na comiesięcznych zjazdach
  3. Lokalizacja podana jest na stronie zapisów konkretnego miasta.
  4. Może być ona w wyjątkowych sytuacjach zmieniona. Mowa o przypadkach, w których z przyczyn niezależnych od Organizatora (Fundacji) nie będzie możliwe skorzystanie z w.w. obiektu.

 

§4 Odpłatność

  1. Zajęcia w ART są darmowe lub płatne dobrowolnie. Uczestnik wybiera sposób uczestniczenia:
    1. UDZIAŁ DARMOWY - z kaucją zwrotną
      Formacja za darmo jest pod warunkami, takimi jak odpowiednia frekwencja i przygotowanie do zajęć (odrobione prace domowe, praca z podręcznikiem jeśli jest). 
      Wysokość kaucji: 200 zł za pierwszy kierunek, 100 zł za każdy kolejny.
      UWAGA: W formularzu zapisów może być podana inna niż w Regulaminie kwota dla konkretnej edycji zajęć formacyjnych.

      Uczestnik może odzyskać kaucję na koniec roku formacyjnego na następujących zasadach:
      • zwrot 100% kaucji, gdy nie opuścisz żadnych zajęć
      • zwrot 50% kaucji, gdy opuścisz tylko jedne zajęcia
      • utrata całą kaucję w przypadku dwóch nieobecności
      • 3 spóźnienia dłuższe niż 5 minut liczą się jako jedna nieobecność
      • 2 nieprzygotowania do zajęć liczą się jak jedna nieobecność
      • nieobecność usprawiedliwiona zwolnieniem lekarskim nie powoduje utraty kaucji
    2. UDZIAŁ ODPŁATNY - bez kaucji
      Roczny rok formacyjny objęty jest jednorazową opłatą przed rozpoczęciem formacji. Opłata dotyczy każdego kierunku osobno.

 

§5 Kaucje

UWAGA: W formularzu zapisów może być podana inna niż w Regulaminie kwota dla konkretnej edycji zajęć formacyjnych.

    1. 200zł za pierwsze zajęcia
    2. 100zł za każde kolejne zajęcia.
      Przykład 1. Uczestnik zapisuje się na Formację Kobiet. Kaucja wynosi 200zł.
      Przykład 2. Uczestnik zapisuje się na Ewangelizatorów, Posługę Słowa. Kaucja wynosi 300 zł (200+100)
      Przykład 3. Uczestnik zapisuje się na 4 dowolne zajęcia. Kaucja wynosi 500 zł (200zł za pierwsze i 100 za każde kolejne).
  1. Uczestnik wpłaca kaucję, którą może odzyskać pod warunkiem odpowiedniej frekwencji w roku formacyjnym oraz po oddaniu wszystkich prac domowych.
  2. Uczestnik wpłaca kaucję przed pierwszymi zajęciami danego roku formacyjnego.
  3. Zwrot kaucji
    1. Kaucja zostaje zwrócona gotówką na ostatnich zajęciach roku formacyjnego. 
    2. Kaucja nie zostaje zwrócona w przypadku rezygnacji z udziału w zajęciach niezależnie od etapu na którym Uczestnik rezygnuje.
  4. Wysokość zwrotu kaucji zależna jest przede wszystkim od frekwencji lub gdy nie zostaną oddane prace domowe w terminie wyznaczonym przez prowadzącego.
    • zwrot 100% kaucji - w przypadku 100% frekwencji i 100% oddanych prac domowych
    • zwrot 50% kaucji - w przypadku 1 nieobecności i 50% oddanych prac domowych
    • brak zwrotu - dla dwóch lub więcej nieobecności i brak oddanych prac domowych
  5. Sposób naliczania nieobecności
    Podstawą jest obliczenie na ilu zajęciach w roku Uczestnik był nieobecny. Nie liczy się ilość zjazdów, ale ilość jednostkowych zajęć.
    UWAGA: każde spóźnienie powyżej 10 minut traktowane jest jak nieobecność.
  6. Honorujemy pisemne zaświadczenia lekarskie (takie jak dla pracodawcy) – jako usprawiedliwienie nieobecności, w takim wypadku kaucja nie jest utracona. Nie usprawiedliwiamy nieobecności, jeśli ktoś był na uczelni, na pielgrzymce, posługiwał na rekolekcjach etc.
  7. Dodatkowe warunki dot. kaucji dla Biblijnego Kursu Finansowego – oprócz frekwencji brane jest pod uwagę przygotowanie Uczestnika do zajęć.
    Ze względu na specyfikę tego kursu, kaucję można utracić również w wyniku przyjścia nieprzygotowanym na zajęcia. Jedno nieprzygotowanie powoduje taki sam efekt jak jednorazowa nieobecność, tj. utratę połowy kaucji.

 

§6 Podręczniki

  1. Do uczestnictwa w niektórych zajęciach wymagany jest zakup podręczników lub pakietów edukacyjnych. Są to:
    • Formacja Kobiet poziom I - podręcznik 50zł
    • Formacja Kobiet poziom II - podręcznik 35 zł
    • Formacja Kobiet poziom III - podręcznik 50 zł
    • Formacja Kobiet poziom IV - podręcznik 50 zł
    • Zarządcy Dóbr Bożych poziom I - podręcznik 50 zł
    • Zarządcy Dóbr Bożych poziom II - podręcznik 50 zł
    • Zarządcy Dóbr Bożych poziom III – podręcznik 50 zł
    • Biblijny Kurs Finansowy - pakiet materiałów ok. 50zł

§7 Postanowienia końcowe

W przypadku nawrotu pandemii (lub jakichkolwiek zaleceń rządu w związku z zajęciami stacjonarnymi) Zarząd ART zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w regulaminie, o czym uczestnicy zostaną powiadomieni drogą mailową. Zajęcia będą wtedy odbywać się on-line lub będą nagrywane.

Polityka prywatności

I. Informacje ogólne

  1. Operatorem strony internetowej www.RozwijajTalenty.pl jest  FUNDACJA SMS Z NIEBA, ul. Chrobrego 7, 75-063 Koszalin, KRS 0000475218, REGON 321424220, NIP 6692520108   zwana dalej Fundacją.
  2. Fundacja, jako podmiot prowadzący Serwis, dba o ochronę prywatności i informacji przekazywanych przez Użytkowników Serwisu, a w szczególności ich danych osobowych;
  3. Fundacja nie ujawnia przekazywanych przez Użytkowników danych osobom trzecim, za wyjątkiem przekazywania danych:
    • podmiotom współpracującym z Fundacją w związku z funkcjonalnościami Serwisu, zwanych dalej „Partnerami”,
    • w wypadkach przewidzianych przez przepisy prawa, gdy tego rodzaju ujawnienie danych jest obligatoryjne.

II. Dane w formularzu

  1. Przekazanie danych osobowych Fundacji przez Użytkowników jest dobrowolne.
  2. Dokonanie wpłat na rzecz Fundacji oraz zapisanie się do usługi Newsletter za pośrednictwem Serwisu wymaga podania przez Użytkownika jego danych osobowych, przy czym:
    • do dokonania wpłaty obowiązkowe jest podanie imienia, nazwiska oraz adresu e-mail,
    • do zapisania się na newsletter wystarczy adres e-mail.
      Podanie innych danych osobowych jest dobrowolne.
  3. Niepodanie obowiązkowych danych osobowych oznacza rezygnację z procesu dokonywania wpłaty na rzecz Fundacji i niemożność jej dokonania za pośrednictwem Serwisu, a w przypadku wyboru Newslettera, także rezygnację z zapisania się na tę usługę.
  4. Dokonując wpłaty w ramach Serwisu, Użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie przez Fundację podanych przez niego danych osobowych w rozumieniu Art. 6. ust. 1. lit. A RODO.
  5. Po wpisaniu i potwierdzeniu danych osobowych Użytkownik zostaje przekierowany w celu dokonania płatności do zewnętrznego serwisu internetowego należącego do Partnera Fundacji.
  6. Fundacja przetwarza dane osobowe Użytkowników wyłącznie w celach związanych z prawidłowym działaniem Serwisu oraz związanych z działalnością statutową Fundacji, a w tym także w celu prowadzenia przez nią wszelkiej aktywności charytatywnej. W związku z tą działalnością dane osobowe Użytkowników są przekazywane Partnerom.
  7. Fundacja zapewnia, że Partnerzy przetwarzają przekazane przez Fundację dane wyłączne w celach wykonywania łączących ich z Fundacją umów i stosunków, z poszanowaniem przepisów prawa dotyczących ochrony danych osobowych.

III. Polityka cookies

  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu:  FUNDACJA SMS Z NIEBA, ul. Chrobrego 7, 75-063 Koszalin.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
    • dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
    • tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
    • utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  5. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
    • „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
    • pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
    • „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
    • „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  6. W ramach powyższych czterech kategorii pliki cookies dzielą się jeszcze na: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  7. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  8. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  9. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  10. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.

Search